21 januari 2015

New in: brushes


Laatst heb ik eindelijk goede kwaliteit make-up kwasten gekocht. Ik had er twee van de Hema, om te beginnen zijn ze goed in gebruik, maar als je wat meer wilt doen, vind ik ze minder fijn. Daarom kocht ik deze kwasten van EcoTools in de sale en een kwast van Kiko in Amstelveen.

Omdat ik nog niet heel veel make-up heb/gebruik, kan ik niet heel goed er een recensie over schrijven, maar ik laat jullie toch weten wat ik van sommige vind.




EcoTools
Ik kocht een starter set met een blush kwast, concealer kwast, oogschaduw kwast, eyeliner kwast en een wenkbrauwkwast. 
Ik vind de blush kwast, oogschaduw kwast en wenkbrauw kwast heel fijn werken! De blush kwast en oogschaduw kwast nemen het product goed op en ze zijn ook fijn in gebruik. De oogschaduw kwast haartjes zijn wat stevig, maar ik vind dat wel fijn werken.
Ik kan helaas niks zeggen over de eyeliner kwast en concealer kwast omdat ik geen eyeliner en concealer heb/draag.
Op de onderkant van de kwasten staat ook voor wat de kwasten dienen :)



Kiko
Ik kocht bij Kiko een blending brush want die had ik nog niet en ik vind hem heel fijn om te gebruiken! Echt een aanrader!! 

De prijzen weet ik helaas niet meer xoxo
Liefs Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten