25 november 2014

Places I want to visit


Ik houd ontzettend veel van reizen. Ik heb nog niet veel van de wereld gezien (lees: ongeveer nergens). Maar wat ik wel weet is dat ik ik na mijn reizen nog lang niet klaar ben! Ik wil nog de hele wereld zien! De talen, culturen en de verschillende natuurgebieden, ze maken het allemaal leuk!


Places I've been:

Europa
Ik ben veel naar Frankrijk geweest, en hier gaan we nog steeds heen! Maar ik ben ook vaak in Oosterijk geweest. Ik heb ook nog andere West-Europese landen bezocht.

Buiten Europa
-Thailand (hier hebben we rondgerezen)
- VAE (Abu Dhabi)

Places I want to visit
Ik kan natuurlijk een rijtje maken met alle plaatsen die ik wil bezoeken, maar het lijkt me leuk om het in foto's te doen! Het zijn niet mijn eigen foto's, ik heb bij Google ingetypt 'Tumblr places I want to go'. SO HERE WE GO!







Well, when shall we go??
Liefs Willemijn

Waar wil jij nog ooit heen??
Bedankt voor het lezen! Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!
Je kunt mij ook volgen op Bloglovin', het is gratis!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten