2 november 2014

Favorite: tattoo


Hoi allemaal, in de herfstvakantie was ik op vakantie in Frankrijk en toen kwam ik in een leuk winkeltje deze leuke tatoeages tegen. Ik zie de laatste tijd steeds vaker fake tattoo's en toen ik deze zag moest ik ze wel hebben! Ik vind ze super leuk en schattig <3


De tatoeages zijn van het merk Bloom Tatouages. Dit is een Franse webshop waar ze een aantal leuke tatoeages verkopen! 
Ik ben heel erg tevreden over deze tatoeages! Ik heb er al twee gedragen en ze bleven beide ongeveer 5 a 6 dagen zitten!! De prijs is helaas wel wat hoger (9,50) maar als je kijkt naar de kwaliteit vind ik het zeker de moeite waard.

Liefs Willemijn


Wat vind jij van fake tattoo's? 
Bedankt voor het lezen! Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! 
Je kunt mij ook volgen op bloglovin', het is gratis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten