10 augustus 2014

New in: summer




Hiii :) Ik heb laatst een kleine bestelling geplaatst bij Beautiful Bijoux en ben ik naar Amsterdam geweest om te shoppen met mijn vriendin, we zijn toen ook bij Madame Tussaud geweest om met de wassenbeelden van One Direction op de foto te gaan :) Ik laat jullie vandaag zien wat ik gekocht heb! 



Ik kocht bij de Beautiful Bijoux een horloge en een statement ketting, ze werden geleverd in deze super schattige doosjes <3 

Ik en mijn vriendin (ze heet Britt) wilden allebei al een tijdje super graag naar de Forever 21. Hier kochten we allebei een rokje, en ik kocht hier ook nog twee strikjes voor in mijn haar, de bordeaux rode past heel goed bij mijn rokje <3 


Op deze foto hier boven zie je hoe ik mijn rokje en ketting heb gecombineerd <3

Wij zijn ook bij Lush geweest en hier kocht ik deze 'koek'. Deze kan je ongeveer 4 keer gebruiken omdat je elke keer er een stukje 'van af scheurt'. Het effect is een roze bad en heeeeeel veel schuim!

Wat is jou favoriete item uit deze shoplog? 
Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat en je kunt mij ook op Bloglovin' volgen door links boven op de button te klikken, dan blijf je altijd up to date als ik een artikel plaats! 

Liefs Willemijn xxx

2 opmerkingen:

  1. Super leuke spullen wil!


    Xxroos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love these outfit ideas and that is my favorite product from Lush. It smells amazing! Check out my blog too at http://melissygoose.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen