20 augustus 2014

Healthy snacks


Hoi allemaal! Voor mij is school weer begonnen, helaas :( Maar vandaag deel ik drie gezonde tussendoortjes met jullie! Let's get started! 

1. wraps met hummus (en meer)
Benodigheden 
  • hummus
  • courgette
  • gerookte zalm
  • eventueel ijsbergsla.
  • wraps
1. smeer de wrap in met hummus
2. snijd de courgette in stukjes en verdeel dit over de wrap
3. doe de gewenste hoeveelheid gerookte zalm op de wrap en je kunt ook ijsbergsla toevoegen.

2. fruitsalade
benodigheden
  • druiven
  • appel
  • kiwi
  • etc. (je kunt alles gebruiken wat je maar wilt!)
snijd al het fruit, gooi het samen in een leuke schaal, klaar! :)

3. pasta (koud of warm!)
benodigheden
  • pasta
  • tomaten saus
  • courgette 
  • cherry tomaatjes

1. kook de pasta en giet het af.
2. laat de pasta in de pan zitten en voeg de tomaten saus toe.
3. snijd de courgette en tomaatjes in stukjes en voeg dit toe.
done! 

EET SMAKELIJK! 
Welk gerecht lijkt jou lekker? Wat is jou favoriete snack?


Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat en je kunt mij ook op Bloglovin' volgen door links boven op de button te klikken, dan blijf je altijd up to date als ik een artikel plaats! Het is gratis! 

Liefs Willemijn 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten