4 juli 2014

Review: W7 In The Nude


Dinsdag kocht ik het pallete van het merk W7, het In The Nude palette. Dit palette is een dupe van het NAKED 3 Pallete van Urban Decay. 



V.L.N.R. Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper Pot, Sun Kissed, Alice, Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide, Tokyo, Fashionista. 



V.L.N.R. Latte, Angel, Venice, Marilyn.
De twee middelste hebben een lichte glitter en de twee buitenste zijn matter. 
Angel pigmenteert niet 100% goed maar als ik twee laagjes doe is het goed. De andere drie zijn heel fijn.

V.L.N.R. Copper pot, Sun Kissed, Alice, Bad Manners.
Over deze vier ben ik qua pigmentatie erg tevreden! De twee linkse hebben een lichte glitter. Meer kan ik er niet over zeggen :)

V.L.N.R. Coffee cup, Mud Slide, Tokyo, Fashionista.
Deze vier kleuren vind ik voor mij iets te donker, voor mij gebruik ik ze eerder voor een avondje uit. De pigmentatie van de middelste twee kunnen zeker beter, maar de buitenste twee zijn goed. 
Fashionista lijkt in het palette een paarsachtige kleur, maar toen ik het op deed tijdens het swatchen, was het zowat zwart! Dat valt een beetje tegen. 

Mijn conclusie is dat het een mooi palette is met vooral roze kleuren. Bij sommige een lichte glitter. Ik ben heel blij! 

W7 In The Nude 7,99€ 

Je kunt mij ook volgen op Bloglovin' door rechtsboven op de knop te klikken! 

Liefs Willemijn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten