28 juli 2014

Nail art tutorial



Hoi allemaal! Ik had met mijn vriendin een leuke nail art gemaakt, deze deel ik vandaag met jullie! 


Benodigdheden: 
- nagellak remover 
- witte nagellak + twee kleuren naar keuze
- wattenstaafje of nagellak remover pen 
- spons


Stap 1. Lak je nagels wit en laat ze drogen.
Stap 2. Lak op de zijkant van de spons een dikke streep nagellak, en daar naast een andere kleur (zie foto). 
Stap 3. Dep nu de spons op je vingers.
Stap 4. Als dit opgedroogd is kun je de wattenstaaf nat maken met nagellak remover of de nagellak remover pen gebruiken om de nagelriemen van je vingers schoon te maken.
Stap 5. Een laagje topcoat en klaar! Succes! 

Hopelijk vonden jullie deze nail art leuk en laat mij weten of jullie een nail art vaker willen! 

Je kunt mij volgen op Bloglovin' door rechts boven op de button te klikken! 
Ik vind het leuk als je een reactie achter laat! 

Liefs Willemijn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten