15 juni 2014

Nieuwe schoenen!


Heei allemaal! Ik was gisteren naar de stad en ik kocht twee paar schoenen! Het eerste paar wil ik al heel lang, heet tweede paar is slip-on sneakers, ik schreef daar al eerder een artikel over en ik ben heel blij dat ik ze nu heb! 





Het eerste paar is de Nike Free Run 5.0+. Ik vond ze eerst bij de America Today, maar toen wilde ik ze nog niet. Maar later wilde ik ze heel graag, en toen verkochten ze ze niet meer in mijn maat. Dus ik zoek (bijna) het hele internet af, maar nee hoor, geen een winkel (waar ik keek, en dat zijn er veel) verkochten ze ze niet meer in mijn maat, een andere kleur dan, nee hoor. Kom ik gisteren in de stad, verkochten ze de schoenen ook in de Sport2000! Gelukkig verkochten ze de schoenen in mijn maat, kortom, ik ben super blij!!


Ik kocht bij de H&M deze slip-on sneakers. Ik vind ze stoer en lief tegelijk. Ze zitten super lekker, en ze passen (bijna) overal bij! I'm in loveeeee......

QOTD: Heb jij al zomerschoenen? En welke?
Je kunt mij ook volgen op Bloglovin' door links boven op de knop te klikken.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

Liefs Willemijn

3 opmerkingen:

  1. Leuke schoenen !

    Mylifeasfanta.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sneakers!
    Echt gaaf om te zien. Volgens mij staan ze ook heel erg stoer onder alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Slip- on sneakers zien er echt super gaaf uit!
    De kleur vind ik juist cool staan.

    BeantwoordenVerwijderen