30 mei 2014

Mijn 5 favoriete liedjes #1


Heei allemaal! Genieten jullie van je hemelvaartsweekend? Heerlijk vier dagen vrij, in deze vier dagen kan je veel doen, misschien is er bij jou in de buurt wel een festival! Naast alle drukke activiteiten is het ook lekker om even te relaxen, en daarom deel ik vandaag met jullie mijn vijf favoriete liedjes!




1. Jessie J- Do it like a dude

Ik krijg altijd veel energie van dit liedje en ik dans dan door mijn kamer :) Het liedje is dan wel al uit eind 2010 maar toch, I love it! Klik hier om het liedje te luisteren.

2. Coldplay- A sky full of stars

Het leuke aan dit liedje vind ik dat het heel rustig begint en dat het daarna een up-tempo liedje wordt! Klik hier om het liedje te luisteren.

3. Shakira- Dare (la la la)

Echt zo een liedje om in de WK stemming te komen! Go holland! 
Klik hier om het liedje te luisteren.

4. One Direction- You & I

Het enige dat ik kan zeggen is, I'm a proud directioner! Ik ga ook naar het concert en dat gaan jullie zeker terug zien op mijn blog, ik ga proberen een vlog te maken, hebben jullie tips voor een goed bewerking programma die gratis is? Het is gewoon een heel mooi liedje, meer kan ik er niet over zeggen. Klik hier om het liedje te luisteren.

5. Geogre Ezra- Budapest

Om eerlijk te zijn dacht ik dat het een oudere man was, en toen ik hem op TV zag bleek het een jonge jongen te zijn! oeps. Het is een liedje met een lekker ritme dat nou eenmaal in je hoofd blijft! Klik hier om het liedje te luisteren.

wat is jou favoriete liedje? Wat ga jij doen dit weekend?
Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat en je kunt mij ook op bloglovin' vinden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten